W Portalu Pracowniczym znajdują się już nowe stopki mailowe dla pracowników. Zawierają podstawowe dane nadawcy, a także logo: Uniwersytetu Opolskiego, Sojuszu FORTHEM i HR Excellence in Research.
Podpisy przygotowało Centrum Nowoczesnych Technologii. Pracownicy Uniwersytetu Opolskiego powinni wgrać je do swojej uniwersyteckiej poczty e-mail (@uni.opole.pl), by zapewnić spójny i profesjonalny wygląd korespondencji służbowej. Poniżej instrukcja, jak to zrobić:
- Otwórz Portal Pracowniczy.
- Wejdź w zakładkę Menu, a następnie Mój profil.
- Wybierz opcję Wygeneruj stopkę mailową, a następnie Kopiuj stopkę w wersji html.
- Uruchom pocztę: poczta.uni.opole.pl.
- Wejdź z zakładkę Ustawienia i wybierz w niej kolejno podzakładki: Poczta i Podpisy.
- Wybierz opcję Dodaj nowy podpis.
- Wybierz znajdujący się w prawym dolnym rogu okna przycisk < >, oznaczający kod źródłowy.
- Wklej tam skopiowany wcześniej kod html, kliknij OK, a następnie Zapisz.
- Stopka została dodana. Teraz wybierz Domyślny podpis w nowych wiadomościach i Domyślny podpis do odpowiedzi lub do przodu.
- Ważne! Wyślij do siebie testowego maila, by upewnić się, że wszystko działa poprawnie i stopka wyświetla się zgodnie z oczekiwaniami.
Nowa stopka to nie tylko estetyka. To także element budowania spójnej identyfikacji wizualnej Uniwersytetu Opolskiego, a także jeden ze sposobów, by promować naszą obecność w prestiżowych inicjatywach, takich jak chociażby Sojusz FORTHEM czy HR Excellence in Research.
W razie problemów technicznych można skontaktować się z Centrum Nowoczesnych Technologii: cnt@uni.opole.pl.